joi, 4 martie 2010

Armonie de texturi si culori, imprimeuri florale


Dormitorul este locul unde ne retragem pentru a ne odihni, pentru a ne relaxa, este locul care trebuie sa ne ofere acea stare de siguranta, de caldura, de armonie, este universul nostru. Pentru mine dormitorul este locul unde imi petrec 90% din timpul in care sunt acasa. Uneori parintii mei imi fac observatie ca stau doar la mine in camera. Desi multi au crezut ca in aceasta fotografie este surprinsa camera, respectiv cainele meu, nu este asa, adevarul este ca au ceva in comun, iar cainele seamana chiar foarte bine cu cainele meu. Voi posta mai tarziu poze cu camera mea si alte fotografii cu interioare care mi-au placut foarte mult. Ca si introducere mi-a facut placere sa incep cu acest dormitor foarte feminin si intim, foarte cald si primitor. Ca piese de mobilier observam patul cu schelet metalic de culoare alba si noptierele total diferite ca material si culoare dar imbinate de-a dreptul armonios si cu bun gust. Tapetul floral care incadreaza tabloul este piesa de rezistenta a camerei, ii da unicitate si un farmec absolut (este posibil sa se numeasca intr-un fel dar pentru ca nu stiu denumirea ii voi spune tapet ). Forma serpuita la extremitati ne duce cu gandul la mileuri, la ceva rafinat cu un aer vechi. Cand vine vorba de decoratiuni tot ce este clasic, vechi, patinat, ma fascineaza, ma duce cu gandul la doamne cochete care servesc dulceata, imi inspira aristocratie, tabieturi, s-ar putea sa vi se para amuzant dar uneori incerc chiar sa-mi imaginez mirosuri legate de anumite perioade in care din pacate nu am trait dar mi-ar fi facut placere sa traiesc. Va las sa admirati aceasta splendida fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu