joi, 22 aprilie 2010

Spring time


Pentru ca acum nu mai am nici un dubiu ca a venit cu adevarat primavara, am incercat sa fac simtit acest lucru si in camera mea alegand o lenjerie de pat cu motive florale, pastelate. Desi nu sunt o mare iubitoare de plante, si sunt greu de multumit la capitolul flori, am hotarat sa completez atmosfera romantica si primavaratica cu o vaza cu flori de primavara. In zilele ce urmeaza voi posta probabil si niste fotografii cu camera mea lucru pe care incerc de mai mult timp sa-l fac dar din pacate nu imi permite timpul. Aceasta fotografie coincide cu imaginea pe care o am eu despre dormitorul perfect in anotimpul de primavara. Combinatia de bleo cu galben-bej si auriu este una foarte reusita, ceea ce nu ma incanta foarte mult sunt florile de camp sau arbustii decorativi din vaza alaturata patului. Pot spune ca nu ma deranjeaza dar contrasteaza putin cu materialele delicate si finisajele pretioase cu care sunt ornati peretii. Piesa de rezistenta este ceasul incadrat de semi-baldachinul sau pseudo-draperia realizata din acelasi material ca si asternuturile. Imi este greu sa ma decid daca acela este cu adevarat un ceas sau un tablou ceramic in relief pentru ca vederea in detaliu nu este punctul meu forte, in situatia in care am o usoara miopie. In concluzie un astfel de dormitor invita la relaxare. deja ma imaginez in varful patului rasfoind reviste. Sper ca primavara sa se faca simtita si in camerele si sufletele voastre, pentru ca eu deja nu imi mai revin din aceasta veselie continua, nu ma mai satur sa inhalez parfumul florilor copacilor si mirosul de iarba proaspat tunsa. Primavara este perioada mea preferata din an si sper sa ma bucur cat mai mult de zilele de primavara care au mai ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu