joi, 11 februarie 2010

Afternoon Tea Table


Nu pot sa ma abtin, asa ca doresc sa va prezint suportul despre care am vorbit mai devreme, in cazul in care stiti unde as putea sa gasesc asa ceva, v-as fi recunoscatoare daca mi-ati spune, recunosc faptul ca nu am cautat inca, dar mi-ar face placere sa-l gasesc inca de la prima incercare. Obiectele argintii cu finisaje pretioase, opulenta deserturilor, "mesamplace-ul", nu fac decat sa creeze un cadru boem, rafinat, foarte placut, un cadru perfect pentru o intalnire dintre doua prietene dornice sa-si povesteasca una celeilalte ultimele intamplari acompaniate de un miros subtil de vanilie, capsuni si scortisoara. Este adevarat ca acestui decor, pentru a fi perfect, nu trebuie sa-i lipseasca o muzica fina in surdina, asa ca voi posta un link cu o melodie care mi se pare potrivita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu