duminică, 21 februarie 2010

Funde fundee fundeee











Funda este accesoriul acela extrem de feminin, lipsit de varsta, festiv, elegant, care inspira delicatete si gingasie. Ador fundele in orice forma, culoare, dimensiune sau textura. De cate ori vad funde ma inveselesc, imi transmit numai sentimente frumoase. Iubesc sa vad funde pe pulovere, pe pantofi, sub forma de cercei, inel sau pandativ, pe rochii, la spatele rochiilor, in par, pe draperii, pe torturi,peste tot. Orice obiect care are funda imi place. Nu exista funda care sa nu imi placa. Mi-as dori sa vad cat mai multe funde pentru ca imi bucura ochiul si sufletul. Daca as putea sa am o casa in forma unei funde cred ca as fi cea mai fericita. Am ales cateva funde si obiecte cu funde pentru a va incanta si pe voi, cele care asemeni mie, iubiti fundele. Sper sa nu va supere repetitia obsesiva a cuvantului "funda" dar nu exista un sinonim capabil sa descrie la fel de bine acesta inventie geniala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu